?
*
«құпия сөзбен»
Анықтаманы табыңыз
және сәттілік дөңгелегінде бонус алыңыз
Сағат 16:00 және 17:00-де өтініміңізді жіберіңіз және ұтыс ойынына қатысыңыз.
Хаоссыз бизнес – Bitrix24-тің барлық мүмкіндіктерін ашыңыз!
Менеджерлер клиенттердің сұраныстарының ешқайсысын жіберіп алмайды
1
Барлық құжаттар көшірмесіз және жоғалтпай жазылады.
4
Сіз қандай жарнамалық арналардың тиімді екенін түсінесіз
2
Жетекші команданың жұмыс жүктемесін тиімді басқарады
5
Қызметкерлер тапсырмаларды белгіленген мерзімде орындайды
3
Сату менеджерлері мәмілелер жасамайды және көшбасшыларды жоғалтады
1
Бірыңғай деректер базасы жоқ, деректер қайталанады және жоғалады

2

Кім не істеп жатыр, қанша тапсырма нақты орындалып жатқаны туралы түсінік жоқ

3

Бизнеске порталды енгізу қай кезде қажет?
Жетекші үшін ашық аналитика жоқ
4
Компания ішінде бірыңғай байланыс жүйесі жоқ

5

Bitrix24 қандай бизнес мәселелерін шешеді?
Бұл бизнес тапсырмаларын автоматтандыруға арналған CRM, тапсырмалар, жобалар, коммуникациялар, аналитика және басқа функцияларды бір жерде біріктіретін цифрлық бизнес платформасы.
Bitrix24 дегеніміз не?
IP телефония қосу, әр қоңырауды жазып алуға және олардың барлығын CRM-де сақтауға көмектеседі.
Сіздің қызметкерлеріңіз күніне қанша қоңырауды өткізіп алады?
Бұл компанияның барлық қоңырауларын бір желіге біріктіретін виртуалды АТС негізіндегі байланыс жүйесі. Біз сіздің бизнес қажеттіліктеріңізге икемді конфигурация опцияларымен Asterisk және FreePBX негізіндегі жеке телефония модулін енгіземіз.
IP телефония дегеніміз не?
Бизнеске IP телефония не үшін қажет?
Шығындарды азайту - қоңыраулар әдеттегі телефон қоңырауларына қарағанда арзанырақ
1
Клиенттер үшін бірыңғай нөмір

2

CRM жүйесінде сөйлесуді бақылау және талдау

3

Қызмет көрсету және тұтынушыларға қызмет көрсету сапасын арттыру
4
Қызметкерлер/бөлімшелердің қоңырауларын бағыттау

5

Жұмыстың ұтқырлығы (кеңседен, үйден немесе іссапарлардан қоңыраулар)

6

Ол үшін қызметкерлерге сіздің порталыңызда Bitrix24-ті толық оқыту көмектеседі. Ең бастысы, оларды тиімді пайдалану.
Бизнес автоматтандырылған, және барлық құралдар қазірдің өзінде енгізілген бе?
Қызметкерлер порталда қалай жұмыс істеу керектігін түсінбейді
1
Команда порталды елемей, таныс құралдарға оралады

3

Бірыңғай тәсіл жоқ, әркім жүйені өзінше пайдаланады
2
Тренингтен өтіп, Bitrix24-ті толық пайдалануды үйреніңіз.
Bitrix24 пайдаланылуда, бірақ:
Командаға Bitrix24 жаттығуы қашан қажет?
?
Bitrix24 тренингі
Тау-кен компаниясы үшін: командалардың тиімділігіне 2х
Тренингтің соңында біз қызметкерлердің өздері қолданып жүрген портал құралдарымен де, жаңаларымен де тиімдірек жұмыс істегенін көрдік». - Turan Resources Ltd
Біз қызметкерлермен және клиенттермен жұмыс сұхбаттарын біріктірдік.
1
SCRUM жүйесінде икемді жобаларды басқару
2
Орындау мерзімдері мен тапсырмаларды ашық бақылау пайда болды
3
Команда порталдың кеңейтілген мүмкіндіктерін игерді
4
Орнату арқасында компания қызметкерлерінің жұмысы ұйымдасқан, деректер құрылымдалған, аналитика мен есептер анық және қолжетімді болды. - «Бизнес серіктес Консалт» ЖШС
Сату бөлімінің жұмысын бір жүйеге келтірдік
1
Біз компанияның бөлімшелері бойынша деректер алмасуды жылдамдаттық.
2
Есептерді автоматты түрде жасау және жүктеу
3
Команданың жүктемесі тиімдірек бақыланады
4
Енгізу
Консалтингтік компания үшін: сату және байланыс бөлімін ұйымдастыру
IP-телефония
Франчайзилер үшін: тапсырысты өңдеуді және тұтынушыларға қызмет көрсетуді жылдамдату
Өтінімдерді өңдеу жылдамдығын арттыру
1
CRM жүйесінде автоматтандырылған тапсырмалар мен карталарды жасау
2
Сұраныстардың тарихын сақтау
3
Филиалдар арасында тегін қоңыраулар
4
Клиенттермен қоңыраулар мен чаттарды тіркеу
5
Компания ішіндегі қарым-қатынаста хаос аз
6
Біздің кейстер